بالاتر از تاریکی

اس ام اس های عاشقانه

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ق.ظ

اس ام اس های عاشقانه

 اس ام اس های عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه برای همسر , اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس های عاشقانه زیبا

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره بهترین و جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه برای همسر و دوست در دسته سرگرمی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

بیا که در غم عشقت مشوشم بی تو

بیا ببین که در این غم چه ناخوشم بی تو 

پیام دادم و گفتم بیا خوشم می‌دار

جواب دادی و گفتی که من خوشم بی تو

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آتش عشق تو در جان خوشتر است

جان ز عشقت آتش‌افشان خوشتر است

هر که خورد از جام عشقت قطره‌ای

تا قیامت مست و حیران خوشتر است

تا تو پیدا آمدی پنهان شدم

زانکه با معشوق پنهان خوشتر است 

درد عشق تو که جان می‌سوزدم

گر همه زهر است از جان خوشتر است 

درد بر من ریز و درمانم مکن

زانکه درد تو ز درمان خوشتر است 

می‌نسازی تا نمی‌سوزی مرا

سوختن در عشق تو زان خوشتر است 

چون وصالت هیچکس را روی نیست

روی در دیوار هجران خوشتر است 

خشک سال وصل تو بینم مدام

لاجرم در دیده طوفان خوشتر است 

همچو شمعی در فراقت هر شبی

تا سحر عطار گریان خوشتر است.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

صد سال یه بارم

کسی مثل من عاشق نمیشه

دوست دارم

چطور دلت واسه من تنگ نمیشه!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کاش رابطه ها

یه آپشنی داشتن

که هروقت دارن به تــه خط میرسن

یه پیام هشدار بیاد که”رابطه بسیار ضعیف است،لطفا

با یک “بوسه”

یک “دوستت دارم”

یک “فقط تورو میخوام”

شارژش کنیــد…”

کاش…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

باید به دهان تو رجوع کرد

لبخندت را بوسید

پنجره ی روحت را

آنجا که خواب از سر خیالم پراند

آنجا که بوسه غرق بود در ابدیت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عشق رخ تو بابت هر مختصری نیست

وصل لب تو در خور هر بی خبری نیست 

هر چند نگه می‌کنم از روی حقیقت

یک لحظه ترا سوی دل ما نظری نیست.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • علی حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی